Malå

Tog mig trots allt till Malå igår. Vi hade middagsgäster, och käkade tacos och hade trevligt. Men sen när man hade parkerat arslet vid matbordet i cirka 5 timmar och började få träsmak i röven var det inte fullt lika charmigt längre. Kan inte säga att jag inte hade jättetrevligt, för det hade jag! Men när klockan var halv tolv gav jag mig och for till Jim ett tag. Vi såg "Låt den rätte komma in" sen lyssnade vi på "After Hours" på MTV tills vi somnade..

När jag kom hem vid halv två spenderade jag lite tid med pappa och mina syskon innan det sen blev ett pass i det lilla hemmagymmet. Sen hjälpte jag mamma att laga mat och nu kör vi Singstar för fulla muggar!

Vad som glädjer mig idag är att,
trots att vi la oss fyra igår, jag inte är så trött. Jag känner mig ganska pigg i kroppen i alla fall. Psykiskt är jag lite tröttare men jag ska försöka sikta på att lägga mig vid elva ikväll eftersom jag ska jobba imorn. Kan vara bra att vända tillbaka dygnet också!

En annan sak som känns skönt är att jag inte är sugen på att göra någonting ikväll.
Vill helst bara vara hemma och se film i min säng. OCH det som äger mest av allt är att jag inte behöver nöta körkortsteori.. Ska dock fråga om pappa vill övningsköra en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0