JAAAAAA!

KLARADE TEORIN IDAG!



Har även dragit lös lite på stan.
Jag har inte shoppat på väldigt länge så jag förtjänade det idag! Det blev en hel massa plagg för en liten summa pengar. Handlade alltså på rea och presentkort. Känns bra! Så nu ska jag någon gång framöver rensa garderoben och in med det nya.

Har även haft sista körlektionen idag.
Det gick bra, så nu ska jag tvinga pappa att följa med till stan i helgen så jag kan köra en sista gång innan uppkörning som inte är alltför långt bort!

Ikväll har jag tagit det chill. Jag har sett Step Up 3 och den var kung!

Nu ska jag ta igen några timmars sömn!

Lycklig efter en bra dag går jag till sängs. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0