Bal?

Ska man gå på balen eller ska man inte gå på balen? Ska man lägga ut massa pengar på en klänning man aldrig mer kommer använda eller ska man inte göra det? Ska man spara pengarna och fara utomlands istället eller ska man inte göra det? Kommer man att ångra sig om man inte går eller kommer man inte att ångra sig? Är det värt det eller är det inte värt det?

Jag vet fan inte hur jag ska göra.. Jag vill gå men ändå inte.. Det känns svinigt dyrt och jag har ändå inte tänkt eller varit särskilt sugen på att gå. Men nu slog tanken mig att det kan bli kul, och att jag kanske ångrar mig om jag inte går..

Vad ska man ha på sig?
Vem ska fixa så att man ser någorlundra bra ut trots att jag ser ut som en manshora när jag har klänning på mig?


(lånad bild)

Hur fan skulle ja se ut i denna?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0