Summering av helgen

Fredagen bestod av bilkörning i Malå City med Andreas, Rebecca, Hanna, Frippe, Peder och Erik. Lite random fredagkväll kan man säga men lyckad ändå.

På lördagen var det vintermarknad i Malå dit jag och Hanna anlände
men endast stannade i 10 minuter. Sen for vi till Malå Ridklubb och fotade lite innan vi drog vidare till Ytterberg för att hälsa på hästarna där. När klockan var ungefär fyra for vi hem till mig och började göra oss i ordning för kvällens planer - MalåBorg. Hanna färgade mitt hår och sen fixade vi oss. Klockan sex anlände vi på pizzan där vi mötte upp lite folk sen fortsatte kvällen vidare till Hanna, sen till Kim och sen till Victor. Snart var det dags för Borgen, men av komplicerade skäl tog jag mig aldrig dit. Jag bröt typ käken istället... Så lördagen blev inte så lyckad för min del..

Söndagen packade jag väskan för att jag skulle till Stockholm på måndag och ha praktik.
Sen satte jag mig på bussen till stan för att övernatta där. Men det visade sig att min kompanjon hade fått feber så Stockholm blev inställt. Lite tråkigt kanske men sånt är livet. Vad ska man nu hitta på utan praktik i tre veckor var min första tanke, men det löser sig nog väldigt bra tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0