Underbar helg!

Denna helg har varit underbar, med vissa undantag.. Hade hur kul som helst igår hos Victor, och det var roligt att träffa allt folk! Även maten som vi grillade blev awesome! Tror att vi är dom första som marinerar och grillar potatis^^ Blev i alla fall en hit! Sen hade jag även väldigt kul när vi lämnade Victors hus ett tag. Tills alla började prata om politik, vilket jag inte är så insatt i, så då blev det mindre kul.. Men överlag så var det en mycket lyckad kväll!

Idag har jag chillat hos Victor hela dagen i stort sett..
Sen nu ikväll har vi sett film hos Hanna! Känner att jag åstadkommit väldigt mycket idag^^ SKÖNT att inte göra någonting med andra ord!

Nu väntar sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0