Torsdag!

yoyoyo! Har typ inge minne av vad vi gjorde på skolan idag.. kom ihåg att vi började se nån film i alla fall.. Var helt borta, för jag är sjuk.. är hes som ett psyk, har ont i halsen när jag sväljer, kramper i magen och mitt öga är rött..


Jag antar att ni ser skillnaden mellan det röda i ögonen?
förlåt för att jag ser ut som en katt..



Har i alla fall varit med Emma, Cissi och Bea och Sofia i stan ett tag.. Cissi skulle träffa en kille som tydligen blivit döpt till Stina.. måste ha blivit något fel någonstans, men han verkade soft i alla fall^^

Har även städat, vikt kläder, tvättat och gått broarna runt! Trodde seriöst att jag skulle dö - Var helt ok när jag började gå, men sen när jag hade gått typ 500 meter så fick jag återigen kramp i magen, men tänkte att det går över snart, så jag fortsatte! Dumt gjort, för det gick inte över..

Men nu har det gått över i alla fall! Känns bra.

En halvtimme kvar till Idol.. Ska duscha, diska, hänga upp tvätten, och försöka hinna med lite teori! Mer än så hinner jag inte ikväll för ja ska ta och sova direkt efter Idol, om det går!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0