Tisdag

Stressa stressa stressa....

Känns som att jag har massvis att göra innan jag drar till Turkiet!
Har i alla fall lämnat in inlämningsuppgiften i rättskunskap idag. Sen hade vi foto, och jag Bea och Cissi är i princip klara i studion. Dock så har vi inte redigerat bilderna eller tagit bilder ute ännu, men det är ett stort arbete som inte ska vara klart förän jul, så det är som lugnt.

Har även hunnit med en körlektion idag, som gick mindre bra.. Stressade upp mig på grund av alla bilar som körde i vansinne + att klockan var vid fyra och då slutar många jobba. Åsså körde vi inne i stan, som ännu är ett litet problem.. Är inte van alls..

Sen när jag kom hem från den har jag suttit med svenskan ändå till nu! Vi har i uppgift att skriva om en författare i grupper om fyra. Men jag har gjort jobbet i stort sett själv. Kände att jag vill få det gjort så fort som möjligt. Det är både skriftligt och sen en muntlig redovisning som ska göras så det är lika bra att göra bort det så får jag träna in det muntliga sen med dom andra brudarna!

Ska snart käka, sen kommer Sofia hit och då ska vi in till stan och möta Bea på Ica och köpa lite saker! Sen blir det att baka kladdkaka och invänta Idol!


beautiful^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0