Tisdag

Hade prov i morse och det kändes gå bra, trots att det inte blev så mycket plugg alls igår^^ Sen hade vi världens hål innan lunch och efter det provade vi studentmössorna och beställde dom! Känns fett nice.

Efter det slutade vi, men jag och brudarna satt kvar och kämpade med att redigera klart bilderna som vi inte hunnit, så nu är jag även klar med det.

Har käkat frukt till middag. Potatisen som mamma skickade med hemifrån hade hunnit bli mjuk och äcklig.. Men mätt blev man då i alla fall, och det är huvudsaken!

Har även läst lite, och sen sett 4 avsnitt av Weeds. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Tror det blir att ladda hem nå musik och föra över till mobilen!


gammfuse bild på ja och magda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0