lulz

HAHA bra uppdate!

Har inte haft orken att ens starta datorn i helgen typ.. Det har inte blivit så mycke sömn alls trots att jag har haft helg sen i torsdags.. typ 14 timmars sömn^^

Torsdagen spenderades hos Victor där vi såg Idol.

Fredagen var vi också hos Victor där det kryllade av folk, det spårade och alla hade nog väldigt kul trots omständigheterna. Halv 4 på natten drog vi till Zot och Frippe där jag stannade till sex på morgonen.. Mamma och pappa visade ingen glädje när jag kom hem då och dom hade vaknat och typ käka frulle.. Somnade sedan halv 7.

Lördagen vaknade jag 10. Hade då sovit 3 och en halv timme.. Sen for jag till Victor med lite folk och gjorde diverse..

Söndag, idag alltså, har jag mest chillat.. Vaknade av att mamma klippte gräset halv 9 och var dödligt trött.. Sen har jag även röstat idag.. Är inte så insatt men det genomfördes ändå^^ Sen kan ni läsa resten av kvällens händelser längre ner.....

I alla fall så hade jag lite att göra tidigare idag och då tänkte jag att jag skulle blogga, men just som jag loggade in ringde Victor och ville ha sällskap att Valvaka!

Så inatt har jag, Victor, Tony och Rikard suttit och skrikit framför tvn och det kom många roliga utlåtanden genom munnarna. Jag tyckte att det roligaste var när statistiken gång på gång kom upp och alla bilder på partiledarna visades.. Alla hade håret med på bild förutom Reinfeldt som dom hade kapat halva pannan på eftersom den är så lång..

Nu har det tappra gänget gått hem till var och en.. Tror dom andra redan har somnat och jag ska snart också lägga mig. Måste bara göra nummer två först..

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0