KÖRLEKTION!

Vaknade 7 i morse, med ett rött öga och var för övrigt väldigt trött.. Håller nog på bli förkyld..

Sen gjorde jag mig klar och cyklade iväg till körskolan! Första lektionen, och det gick väl ganska bra.. Känns helt konstigt att köra en annan bil än våran gammskrutt hemma i Malå..^^

Menmen, jag överlevde, läraren överlevde, och alla övriga som vistades ute så tidigt på morgonen överlevde också! Så egentligen ska jag inte klaga!

Nu ska jag nog lägga mig och vila tills Sofia kommer hit, sen ska jag fara och äta på skolan. Efter det har vi religion som är enda lektionen för dagen, sen klassfoto... Temat MP3 har är "death crew" tydligen..

När skolan är slut blir det att fota med Sofia, sen middag och bio med brudarna!

MED ANDRA ORD; dagen är planerad fullt ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0