Helgen

Har inte hunnit skriva i helgen men det har varit kul i alla fall!

Fredag
kväll var vi hos Hanna. Hennes broder hade fest så det var lite folk där. Sen chillade vi med Linn ett tag innan jag drog vidare till vägverket och efter det hem till mig och sov.

Lördagen jobbade jag till tre. Efter det var jag hemma till halv 10 på kvällen då jag senare for till pizzan med Victor och Hanna. Dom stängde egentligen 10, men vi fick sitta kvar och chilla med ägaren till 12. Då for vi upp till Victor, sen blev det att bila en sväng med Tony innan vi for tillbaka till Victor ett tag. Sen fick jag skjuts hem av Nicke klockan 4.

Söndagen sög.

Nu är jag tillbaka i stan i alla fall!

possposs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0