Fredag

Igår blev det inget bloggande. Hade ganska mycket att göra. Jag och Magda var i fotostudion på E4an och tog lite bilder sen for vi hem till mig och la över dom osv.

När hon for redigerade jag lite, sen städade jag! Var inte lite att städa kan jag säga...

Har även praktik nästa och då nästa vecka så var tvungen att packa lite extra kläder till Malå. Dock har jag inte fixat praktik än och jag har ingen aning om vart jag ska vara så det är lite knepigt.. Men jag hoppas det löser sig!

Pratade även med Hanna på skype igår. Vi hade mycket att säga till varandra, och det var ett tag sen vi pratade så det kändes faktist bra..

Nu sitter jag på skolan och har foto. Vi ska skriva ut bilder och sätta upp!

Sen har vi svenska och efter det har jag möte med handledaren i PA..

Sen blir det hem till Malå och förhoppningsvis vara med grabbarna!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0