Direkt från skogen!

Detta inlägg skriver jag från mitt ute i skogen, där jag har APU. Har fotat lite när dom har kapat träd osv men det är så satans kallt ute att man typ dör... Ett under att jag kan trycka på dessa tangenter med fingrarna.. Ska egentligen åka hem med pappa om 45 minuter, men det blir nog övertid idag med, precis som igår. För det tjorvar med maskinen eller traktorn som man kanske säger^^

Eftersom jag inte kan hjälpa till, för jag har ingen som helst erfarenhet om hur man gör så tänkte jag fara ut och gå en promenad utmed skogskanten en stund. Förhoppningsvis blir jag inte uppäten av nån hungrig björn som senare planerar på att gå i ide.

Jag älskar även att gårdagen, som oroade mig så mycket, löste sig på bästa sätt :) och att Magda ligger efter mig med hemtentan (A)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0