Bitarna faller på plats

Känns som att bitar börjar falla på plats nu, i alla fall några av många..

Jag har gjort klart om hur det blir med praktiken. Ska vara på Sveaskog och fota och göra en almanacka till dom. Känns inte sådär jätteseriöst och välplanerat, men det är i alla fall något! Dock så kommer jag måsta vara i Skellefteå måndag - tisdag för att vara på IV-lektionerna. Men det ska nog inte vara några problem.. Praktiken börjar på måndag och är då i två veckor, och veckan efter det har vi lov! Men faktiskt känns det ganska jobbigt att det är så länge innan vi är tillbaka på skolan igen.. Med tanke på att vi har ogjort en muntlig redovisning på svenskan och sen har jag även massor att göra inom projektarbetet!

Men det känns ändå som om jag har lite koll på läget.. Det enda som jag verkligen inte har koll på är körkortet. Har inte kört en enda lektion på över 2 veckor och knappt börjat med teorin.. Men nu känner jag att jag verkligen måste ta tag i detta..

Mina planer idag är att planera, chilla, leta mina hörlurar, kanske va med Victor, ta bussen till stan och plugga teori!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0