Tiis

Fett trött i morse, men direkt jag kom till Rickes blev det energidryck och igång med arbetet. Vet inte hur många tröjtryck jag gjorde idag?! Även lite annat hann vi med också!

Sen for vi och köpte glass mitt på dagen och det var fett soligt ute där, trots att det regnade i Malå.. Jag lixom bara glider omkring på en räkmacka där :) Men det är bra! Alltså, nu menar jag inte att jag inte gör saker.. För det gör jag! Men jag tycker att det är kul, allt jag får göra där. Så det blir inte speciellt jobbigt och tiden går fort.

Fick sluta tidigare idag, så då gick jag dom fem milen hem till Malå, i det härliga vädret. Fast när jag kom till Malå började det regna...

Okej, ja skämta.. Jag gick inte ända till Malå, men jag gick en bit i alla fall :)

Nu sitter jag uppe hos Viktor... men har inte sett till han än....
är typ här själv?! Nämen jag tror att han är i duschen... Det låter då så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0