Söndag!

Vaknade i morse av att Magda ringde och sa att hon var på väg till mig!? Hoppade snabbt in i duschen, käka frulle och gjorde mig klar. Sen cyklade vi till hennes mammas jobb och hämtade bilen och körde till Folkparken och där var det typ nån marknad eller nått. Blev av med 80 spänn på mindre än fem minuter.. INTE OKEJ...

Magdas parkering var fin.. Stod lite mer mitt på vägen än alla andra (A)

Sen for vi in till stan och köpte mjukglass
och sen var hon tvungen att fara hem, så då cyklade jag hem och såg några avsnitt OC! Men det kändes lame att sitta inne när det var så fint väder ute..

Så som tur var hörde Johanna av sig när hon kom hem från Piteå
och då blev det en sväng till Coop sen hem till henne för att hämta bilen sen körde vi till Kåge lyssnandes på "I en rosa helikopter" och annan rolig musik!

Grillning i Kåge,
men det var inte mycke drag, så vi for hem ganska snabbt och nu ligger jag här.. Ska se ett avsnitt OC innan jag går och lägger mig!

Gnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0