Snyft

Nu är min praktik på Norran i Malå slut för den här gången... Jag har haft väldigt kul och jag skulle få komma tillbaka om jag ville :) Skött mig bra har jag också gjort. I alla fall enligt mitt skriftliga omdömme jag fick (A)

Har lärt mig mycket och tagit för mig. Det gäller att inte vara försiktig i den här branchen! Eller det beror ju på vad saken gäller, men när det gäller att prata med folk så måste man vara utåtriktad och bjuda på sig själv. För det är en stor del av vad man gör. Varje dag pratar man med folk man inte känner och träffar alltid massa nytt folk :) Det är kul!

Vi avslutade dagen tidigare än vanligt, och hade avskedsfika på slutet :) Är tacksam för jag fått denna möjlighet, för jag kan säga att jag har lärt mig mer än jag trodde att jag skulle göra. Mycket mer!


Länkar till två artiklar jag har hjälp till med som har publicerats på norrans hemsida:

Matteprojektet

Ingen finalplats för Ockeds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0