Röd



Ledig idag och det känns awesome!


Viktor ringde och väckte mig typ halv 11 i morse och det kändes mindre bra... Fast jag hade iofs sagt att han skulle höra av sig... MEN inte direkt han vaknan :O hahah.. nämen han ringde i alla fall och fråga va jag gjorde och sa att han och Zot va hos Frippe så jag skulle höra av mig när jag hade stigit upp vilket jag gjorde ganska direkt. Men istället för att fara till dom for jag och övningskörde med papput :)

Nu har jag precis kommit hem och nu vill Viktor att jag ska följa till Zot och hämta hans glasögon han glömde igår, men jag hade tänkt se ett avsnitt OC sen fara ut och gå.. Vi får se hur det blir med den saken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0