Lördag

Vad har jag gjort idag..?

Jo, jag vaknade klockan 12, kollade ut genom fönstret och såg att det snöa som fan.. Tänkte jahapp, blir att vara inne idag. Sen käka ja gröt och slog på en film..

När den var slut kom jag på att jag har OC säsong 1 på datorn. Och från då till nu har jag sett det. Och klockan är vadå?.... ÅTTA!

haha ingeliv... Nämen det har faktiskt varit rätt skönt måste jag säga!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen fråga Viktor om jag får komma en stund.. :)

HAHAHA ja just de, igår när vi bada badtunna tappa Torben min mobil i vattnet x) han fick världens skuldkännslor men trots allt var det ju bara en 3310 (A) Men visst, kan inte säga att jag hatar den...

Det var ju trots allt en livs levande 3310...





RIP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0