Helgalet

Vafan ska vi göra ikväll var den stora frågan hela dagen...?

Jag och Hanna ville ut och dra ihop nå folk och spela brännboll eller nått i det fina vädret. Men vi insåg snabbt att vädret skulle ge vika.. Så vi ringde runt lite och det blev poker hos Rikard. Vilket jag inte var så taggad på... Och mindre taggad blev jag när vi kom dit. Var inte ens med och spelade... men efter att det hade gått en evighet var det äntligen över..!

Då drog vi oss hemmåt, men under tiden fick jag ett sms av Jim som skrev: "Kom hit :)". Så då blev det att cykla vidare till Zotis :) Där höll grabbarna hus så då softa vi med dom ett tag. Åkte bil, ritade fula gubbar och lyssna på soft musik. Helt klart de roligaste som hänt i helgen! Även fast det låter helt patetiskt... de där med gubbarna.

Nu har jag nyss kommit hem och ska snart gå och lägga mig!

Ska först bara bjuda på en helskön låt:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0