Fredag


Vaknade i morse och kände mig halvt död och begraven... men tog mig i alla fall till Norsjö..
Väl där satt jag och chillade och hade som lite att göra. Ricke och Jonathan satt vid datorn.

Sen fick jag börja redigera nå bilder.

Ricke skulle fara iväg klockan 12 så han bjöd mig och Jonathan på thaimat vilket visade sig ganska gott faktiskt :) Har aldrig ätit det förr typ (A)

Efter det for vi tillbaka till Rickes och satt och chilla, sen efter ett tag kom Ricke tillbaka och då drack vi monster och redigerade mer bilder och gjorde en skylt.

Tiden gick himla fort och när ja kolla på klockan va den redan halv fem. Så då skjutsa Jonathan mig till Britt-Inger som jag skulle åka med. Men eftersom det var typ en kvart kvar körde vi runt lite och ingen av oss kan Norsjö, så ja trodde fan att vi inte skulle hitta tillbaka i tid, men det gjorde vi tack och lov!

Lovar att denna dag var rätt så chill :) Inge mycke kroppsarbete vilket var tur för jag har ont i ryggn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0