Rubriken talar för hur länge det är kvar av jobbet idag. Det har gått ganska bra, trots att det känns likadant varje gång man jobbar långa dagar. Alltså det känns som om man har varit här i typ en vecka.. Men det är väl bara för att jag är ovan. I sommar blir det andra bullar.. Varje dag i fem veckor!? höhöh

Efter jobbet blir det stressa till Ica och köpa lite grejer sen hem och laga middag till pappa och tvillingarna. Fanny och mamma är i Göteborg och pappa hade tänkt steka pyttipanna så jag erbjöd mig att laga mat istället. Vem fan vill ha pytti på en fredag? (A)

Ska i alla fall bjuda på något kycklingaktigt med kurry och ris.
Sen blir det efterrätt också! :) MUMMA!

Ikväll blir det nog att vara med gammgänget skulle jag tro!




Kommentarer
Postat av: Anonym

det du gjorde såg mycket godare ut!!! :D

2010-05-15 @ 18:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0