Vilken jävla lättnad!

Har just haft matteprov och det gick bra! Jag frågade och fick veta att jag åtminstone hade Godkänt!
Så det känns super! wiiiiee!

Ja vet inte om jag skrev det igår, men igår på breaken märkte jag att jag hade en liten "knöl" på undersidan av handleden, så jag gick till skolsköterskan idag och frågade vad det var. Hon sa att det var en glajja eller galja eller va det nu hette. Det var inge farligt och den kunde komma och gå... Men om den blev större skulle jag komma dit igen så skulle den gå att operera bort :)

Nu sitter jag på sista lektionen
och gör lite diverse saker. Bland annat kalendern och redigerar även lite bilder, och jobbar med Tankens Trädgård-boken som ska vara klar idag typ. Sen ska den tryckas :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0