Tiis

Orkade seriöst inte skriva nått mer igår, för ja låg i sängen och prata med Tony och Viktor på skype, medan jag väntade på att datorn skulle sluta lagga... Sen somna ja typ åsså vakna ja när Viktor höt att han skulle gå och sova.. Så efter det gick jag med och la mej... Sjukt trött!

Idag äre nya tag som gäller! Känner att jag har sovit länge inatt så det känns bra! :D
Har precis haft fotolektion och är snart klar med fotopärmen som sedan ska skrivas ut och sättas ihop. Den innehåller alla uppgifter vi har haft i Foto under åk2. Så de är nice!

Nu har vi multimedia och jag och Sofia ska börja med bildspelet nu. Sen slutar vi! Soft dag med bara två lektioner! Men jag, Bea och Sofia ska nog stanna kvar lite och arbeta på affirserna!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0