Negerbollar!

Ikväll har jag bara tagit det lugnt typ. Jag hade planer på att städa lite, men det har absolut inte blivit av^^ Det har dessvärre blivit mer att städa.. Men jag hade tänkt städa imorn istället!

Jag har å andra sidan bakat ikväll! Det är första gången jag bakar sen jag flyttade hit till Skellefteå x) Har alltså inte bakat på mer än 1½ år! (Här alltså, I Malå har jag ju bakat lite..)

Det blev i alla fall negerbollar. Med oboy istället för kakao, och inge vaniljsocker eller kaffe för det hade jag inte.. och jag råkade smälta smöret x) Vilket visar att jag är lika värdelös som Hanna när det gäller matlagning och bakning! För hon bakade åxå, och hon smälte också smöret^^ LOL
Men ställer man det i kylen ett tag så stelnar det ju?!

Såhär blev resultatet i alla fall:


Utan sånna där vita små kulor på...
(hade inga)

MUMS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0