Månda

Idag är det måndag, men igår var det söndag och då var jag med Hanna, Viktor och Jim ett tag. Sen for jag hem och bara chilla. På kvällen övningskörde jag med papput, sen såg jag Whipe Out med Kg och Viktor :)

Åter till idag, Måndag, som sagt.. Vaknade klockan fem och tog bussen till Skellefteå. Rough life.. Sen började skoldagen med ett engelskaprov, som kändes gå ganska bra. Efter det såg vi film på samhällsen sen hade vi GKO. Jag, Sofia och Bea tog lite bilder till dans 3ornas affisch som vi ska göra till dom.. För dom ska ha uppvisning och bad oss fixa de. Sen började vi även photoshopa litte :) Kommer bli stressigt för vi ska va klara i veckan..

Nu ska jag göra nått kul... BEHÖVS!


Saknar denna brud!
KOM HEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0