Känner mig duktig!

Eller duktig och duktig... Både duktig och oduktig/onyttig... Det blir inte mycket att man rör sig när man är på ett lan. Jag och Hanna har varit ute en liten stund idag och fått lite frisk luft, men annars är det att sitta inne, och dofta den ljuva lukten av chips, blandat med svett och andedräkt..
Inte så fräscht, egentligen..

Och det här med att sitta............. Fyfan, de tar ju kol på en. Egentligen ska jag nog inte spendera så mycket tid med att sitta, och särskilt inte vid datorn, pga min nacke och rygg... Men ändå så gör man det. Fast har nog legat ner minst lika mycket. Det går ju bra när man har en bärbar.

Det var det jag ville komma till - att jag har legat och gjort lite skolarbete! (A) Engelskan som vi skulle lämna in "A good life" och har även börjat med slutprojektet i teater.. Börjat spåna och skriva lite på det.. Har ju som sagt bara fyra veckor på mig att avsluta alla kurser så det är ju bäst man börjar i tid!

Nu ska jag nog vila ögonen ett tag, sen fortsätta med teaterarbetet innan jag ringer pappa!

cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0