Hittade en gammal text

Hittade en gammal text jag skrivit när jag, Kaisa och Hanna var ute och körde skoter förra året (eller snarare så skrev jag bara om händelsen):

Idag, kära vänner, for jag Kaisa och Hanna ut och körde skoter :D
Kaisa hade sin srx och jag hade min formula. Hanna hade ingen skoter så hon åkte med mej.


Först körde vi till pappis och stekte litegrann i de dåliga vädret. Sen när vi skulle vända tillbaka igen hände detta! (bilden)

Och de må ja säga att denna där grävde ner sig djupt, men trots de tog de bara en kvart att komma lös :] De va starkt gjort av tjejorna!

Sen om vi hade varit en minut segare tror jag att vi alla inte hade varit vid livet just nu för då komme dröset! Först tre. Sen när vi hade kört en bit så skrek Hanna: KOLLA BAK!

och jävlar i min själ. kör om din förbannade satans skoterjävel. Ja fick paniiik! Då komme typ 85 skotrar som såg ut som mördarmaskiner bakom oss på en smal led. Jag va i shocktillstånd! Sen höll dom på köra över ja och Hanna...

Men sen lyckades vi komma ifrån dom och då skulle vi köra över en väg och då när jag har kört över hör jag hur någon skriker och kollar bak. Då får jag se att NÅGON (Hanna hade som sagt ingen skoter) har fallit av sin skoter. xd hhahah så hon ligger på ena sidan och skotern tippa åt andra. :) nämner inga namn men vi fick oss ett gott skratt iaf :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0