Hihii

Så grymt sur ja va på Jim i morse eftersom att dom skulle komma i helgen men han hörde aldrig av sig och sa hur det blev. Sen så skrev han på apberget i morse att han aldrig hade lovat något, vilket han hade! Inte för att det spelar så stor roll för jag far minst lika gärna hem till Malå, men vi skulle ju låna fotostudion som jag hade pratat med Örjan om, och han ville ju veta vilka tider osv, men nu blir det inget av...

På bättre humör blev jag genast när jag kollade igenom mina bilder som jag ska ha till slutprojektet i webdesign och jag tänkte lägga ut lite bilder, bara för att:







Tagga Malå efter skolan sen på lördag blir det
lan i Malåvännes, med Hanna och grabbarna!



Kommentarer
Postat av: Fanny

saknar småkanin <3

2010-03-05 @ 15:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0