HEJ

Som sagt, tagit det lugnt ikväll..
Mest suttit vid datorn och pratat med folk på skype - Hanna, Dennis och Viktor :)

Men va hände med Viktor?!
Han drog efter ett tag när Jim och compani kom och hälsade på...?!

Han skulle egentligen hjälpa mig att ladda ner Allods - ett spel. Men de gick ju inte utan problem..
Så jag får göra det en annan dag, en annan tid istället :)

Seriös, ja måste köpa en ny dator! Denna är fan inte fager nånstans... INTE SNABB!
Tar typ 500 år att öppna en internetsida...
Så jag har tålamodet på topp när jag orkar blogga (A)

Nu ska jag gå och borsta tänderna! Sen ska jag lägga mig i sängen och lyssna på tung musik innan jag somnar :)



höres

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0