Börjar bli drygt...

Sitter fortfarande i Malåvännes. Klockan är nästan sex och jag känner att det börjar dra på krafterna.. Sitter som sagt här, äter en tacopaj och känner att jag har träningsverk i låren. Undrar om Hanna har våldtagit dom under natten medans jag sov?!





Ska iaf snart börja packa ihop och bege mig hemåt tror jag. Ska ringa pappa och be om skjuts, fast att jag övningskör hem :) Det vill säga om det inte händer nått kul här snart, men dom flesta ligger och sover.. Så det lär ju knappast hända.. Nöjd är jag iaf att jag inte har lyckats vända dygnet, och jag är inte trött över huvud taget eftersom att det blev en lång natts sömn. Är bara lite slut, det tär på kroppen vill jag lova!..


Minns förra gången det var lan, typ i början av vintern! Då hade jag planerat att vara här en dag, max två. Men det blev hela fem dagar! Var typ utan mat och var vaken på nätterna och tvärt om på dagarna.. Hade ställt om dygnet helt.. Kändes dess utom smutig och äcklig eftersom att man inte hade duschat, typ knappt borstat tänderna x) Så fjärde dan var det nog för jag och Hanna.. Vi duschade i stort sett i handfatet och tvättade håret med tvål. Som man säger - Man tager vad man haver! Det var ju alla tiders, kan man säga!? hihi

Nej nu har jag skrivit alldeles för mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0