Bara sjukt...!

VAFAN?! Insåg just att JAG HAR PLUGGAT MATTE I TRE TIMMAR! (stolt som tuppen) Går hyffsat bra gör det också! Hoppas bara att det funkar och att jag har ett humm om det på provet imorgon!

Jag och Magda har pluggat tillsammans via Skype och det gick faktiskt bra, hon var lite trög men... (A)

Breaken gick även super! Taggad till 1000 på att dansa nu, och ännu bättre är att avslutningsuppvisningen kommer bli fett ball! Avslöjar inget, men kommer bli bättre än vad dom hittills har varit vill jag lova! För förut har vi bara kört solon och någon kort koreografi! Så peppa på den! Synd är det bara att jag kanske kommer missa massa träningar pga praktiken... Men inget säkert än! Måste först och främst fixa dedär med praktiken, eftersom PR rit och reklam i Boden sket sig... Fanfanfan!! Men aja, ska försöka kolla upp det imorn!

Det var denna skönhet jag pratade med på Skype:




Nu blir det att gå igenom matten en gång till, sen sängen! Ögonen svider kan jag säga!

c ya



Kommentarer
Postat av: your love

HAHAAHH GAAAAAAAAAAAAAH!

DANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANSDANS

2010-03-05 @ 09:31:43
URL: http://johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0