Back to reality

Måndag igen, tillbaka i stan. Sista veckan innan lovet! Känns skönt, men har massor att hinna med i veckan så det är mindre bra.. Men har degat hela helgen så det är väl bara ta sig i kragen och göra det man ska..

Fick lite sovmorgon så jag åkte med halv 9an hit, förutsatt att vi skulle göra engelskan hemma.. Än vet jag inte vad vi ska göra eftersom Bea inte har sagt det än men ska höra med henne sen. Måste även skriva ut och lämna in "A good life". En uppgift vi fick förrförra veckan! Sen ska jag plugga matte, för vi har prov på torsdag och jag tänker inte få IG..

Så ska dit senare.. Åsså sen måste jag fixa praktik också! Det är ett MÅSTE!

Två lektioner idag, samhälls och GKO! värt?

Hörs sen!



Vi har även nån typ av utställning på Nordanå ikväll med fotogänget :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0