Alright, STOP!

Sämst uppdatering under lovet, ja vet! Men vi har inget internet i Malå som ja ha sagt 1000 gånger... Fast mamma ha köpt internet nu, spotify också :) Så vi fåre om nån dag bara!

Idag har ja kört skoter med Hanna och Joe :) Känns bra att ha varit ute lite iaf, såhär sista dagen på lovet!

Det här är seriöst det sämsta lovet ja ha vare med om... Trodde inte jag skulle säga det, men hade typ haft minst lika kul med brudarna på skolan...

Vi körde även skoter till Viktor och hälsade på han en stund.
På väg hem tappade jag min älskade tegelsten
(3310an) men som tur var så hittade Robert den när han var ute och körde. Så jag fick tillbaka den (A) Måste seriöst köpa en nY!!1

nu orka ja inte skriva mer... för ja ha träningsvärk i armarna.... bar 2 fett tunga väskor från busstationen!
skriver sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0