What up

Vet inte hur många gånger jag loggat in och ut här idag... Har loggat ut varje gång för jag inte haft något vettigt att skriva... Men nu har jag äntligen det!

Jag och Hanna har umgåtts ikväll.. Och ni vet de omtalade Stallkompiskvällarna i hennes husvagn? Jag kan berätta för er att dom sorgligen är över.. Vi har under 6 kvällar... 25 timmar... 50 avsnitt, eller va ni nu vill kalla det, sett alla 12 filmerna. Äntligen har vi sett alla, men det känns tråkigt att det är över..

Det är faktiskt bra, och dom slutar aldrig förvåna en x) När man var liten avgudade man dom, men nu är det mest bara för att de är kul :)

Nu blir det att ladda upp lite bilder på facebook sen sova :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0