Sunny day



Vaknade vid 12 och direkt då kommer Hanna till mig!
När jag hade ätit och gjort mig klar cyklade vi till stallet och skulle hälsa på hästarna. Men dessvärre såg det tomt ut och så kom vi på att dom var på bete.. Så vi hälsade på Flakes grav och gosade med katten  en stund innan vi cyklade vidare..

Nästa stopp blev nere vid kärleksstigen där vi satt och doppade fötterna i vattnet och pratade om allt möjligt i nån timme! Det kändes bra. Jag och Hanna har umgåtts hur mycke som hellst nu under sommaren, men vi har som aldrig riktigt pratat om något vettigt.. Så det var kul!

Sen for vi och köpte mjukglass med Daniel och efter det blev det att fara hem :) Hanna skulle hem och göra sig klar inför fjällen, så det blir en helg utan henne.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0