Sista dagen

Kan börja med att säga att jag inte hann blogga mer igår, och att jag inte tog några bilder på musikalen. Men dom var asbra iaf! Bästa ar antingen 9a's eller 9c's tycker jag :) Jag tog lite bilder igår efter musikalen när jag och Hanna var ute med lite folk. Händelserik och nu för tiden annorlunda kväll...

Men om vi räknar för två år sen så var det mer en vardaglig syssla att göra sjuka saker som det vi gjorde igår :) Bilderna kommer sen!

Nu till saken.. Idag är det sista APU-dagen.. Känns lite trist men samtidigt ändå skönt för det har tärt på min rygg att sitta böjd och plocka tröjtryck... Även om jag är kung på det nu! ;)

Ska i alla fall bli bjuden på pizza, sen har jag även en liten överraskning till Ricke!

Och ikväll blir det tjejkväll med Hanna!

Grattis Danne!


Kommentarer
Postat av: Fääni

Synd att du inte tog några bilder. Hade vela sett hur vi såg ut ;)

2010-06-04 @ 14:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0