Roadtrip

Grillningen igår blev av... i typ en kvart.. under tystnad..

Sen kom KG och Viktor och räddade mig och då for vi ut och körde bil. Det blev att våldgästa hos Jim i Fårträsk. Sen impulsbestämde vi oss att köra till stan och sova i min lägenhet och sen köra hem igen imorgon.

Och det blev av. Klockan halv 12 var vi på väg. Sen var vi framme vid ett och for direkt och käka på krysset! Efter det ragga vi runt lite i stan innan vi for hem till mig och såg en film, "trick or treat"?.

Sen blev det att fara ut och köra mer bil. Vi for och lämnade filmen, eftersom dom hade öppet än, sen körde vi hem till mig igen och hade lite roligt. Fick bland annat en ny kompis, en igelkott, och så var alla jättetrötta så man skrattade typ åt allting!

Great night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0