Och nu till Boden..

Nu tänkte jag skriva om Boden!

Dag 1:

Åkte först hem till Hannas mamma och sen hämtade Hannas pappa upp oss där för att vi skulle sova hos han. Så vi tog med oss alla saker dit. Sen käkade vi middag och gjorde oss klara inför kvällen.

Vi skulle till Sebastian och sen ut och spela Volleyboll. Det var roligt att träffa Hannas klass, massa softa personer! Men det var mindre kul med alla mygg som var mer än villiga att suga blod den kvällen!.. Så dom andra bestämde sig för att fara till Bränna och då, eftersom jag inte är 18 än och inte fick gå in där, då for jag och Hanna och hoverade på stan själva innan vi tog en taxi hem till henne :)

Dag 2: Spenderades i sängen hela morgonen, innan vi sen åkte in till Luleå och shoppade lite osv. På kvällen kollade jag på när dom klädde deras studentvagn! Sen blev det film med chips och hela köret!

Dag 3: Var en fredag då dom tog studenten! Så var och kollade på den och fotade. Sen åkte vi till Hannas mamma och åt tårta och drack champange! Efter det åkte vi till nån i Hannas klass på fest och sen for vi till Bränna :) Och denna kväll tog jag mig in där eftersom jag hade studentkläder och Hannas mössa :) busigt..
Kvällen slutade på Frasses där nästan hela klassen var. Sen åkte vi med Nils pappa hem :)

Dag 4: Chillade, åkte till Boden och kollade på fotboll med David. Sen åt vi på FarEast och på kvällen grillade vi med deras klass :) Berättar mer om det i ett annat inlägg :)

Dag 5: Shoppade i Luleå, sen hemresa!

Har verkligen haft askul! Ska tillbaka om bara någon vecka :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0