Lördag

Har knappast sovit något inatt.. Jag och Fanny såg film till tre i Lillstugan, sen försökte jag sova men det gick inte, så då blev det myggjakt. När vi trodde att vi dödat alla så försökte vi sova igen och Fanny lyckades, men just när jag höll på somna fick jag ett sms av Daniel...

Sen ringde Jim typ en halvtimme senare, och efter det låg jag vaken, med ekot av myggor som hördes i bakgrunden, till typ klockan 10 på morgonen då jag äntligen somnade... Då sov jag ungefär till klockan ett^^

Nu har jag kommit hem, men dom andra är kvar i stugan till imorn :) Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll.. Ska mata Hannas kanin, sen är det tal om att grilla, men om det blir av vet jag inte..

Tycker i alla fall det är synd att jag är så inkompitent och glömde att midnattstravet är ikväll och jag är kvar i Malå..


Hörs sen!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0