I like the way it hurts

Ikväll har jag varit på kalas hos mormor. Ni vet ju att vi hade kalas i lördags, men det är idan hon fyller år egentligen :) Så grattis till henne!

Sen övningskörde jag med pappa en stund, och jag är faktiskt duktig, förutom att jag nästan alltid kör lite för fort.. Men det går ju lätt att ändra på.. Inget problem egentligen.. Kan inte vänta tills jag har körkortet, men skulle hellst vilja skippa körskola och allt dedär^^

Sen hämtade KG och Viktor upp mig i bilen, sen hämtade vi Hanna :) Självklart ville ju KG ragga runt lite eftersom han klara körkortet! Ännu ett grattis :)

Nu ser jag OC,
är inne på säsong tre! Ska fortsätta se lite nu, och dryga lite på msn..





Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0