Gissa vad?

Har sett stallkompisar i Hannas husvagn ikväll igen! Börjar gå över styr.. Men vi har sett sjunde filmen nu, så det är bara 5 kvar ;)

Riktigt mysigt faktiskt, bara jag och hon och en hel kladdkaka som vi bakade. Sen märkte vi en trevlig överraskning liggandes i hennes kök. Nämner inte vad det var men kan lova er att man blev glad... Okej, det är till överdrift men.. Eller nej, det är det inte!

Helskön kväll! + att Hanna är så söt när hon ligger och ser knasig ut...

Nu har jag precis kommit hem.. Hade just låst ytterdörren, eftersom att alla gått och lagt sig. Sen typ 10 sekunder senare var det nån som låste upp.. JAG BLEV ASRÄDD! Men det visade sig vara Linn som sov i tält utanför huset med hennes kompis^^

Jag antar att det nu blir att nörda vid datorn ett tag, men inget 4 eller halv 5 ikväll inte.. Måste sova!
Får dock se hur det går ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0