Utomlands

Mamma pratade tidigare idag med Anette om att följa med hon och Malin utomlands i slutet på augusti och att mamma då skulle ta med mig. Eftersom att jag ändå har planerat att fara utomlands efter sommaren då jag fått min lön och jag är 18 då så kan dom ju inte stoppa mig!

Mamma skulle fundera på det och prata med pappa....

Så nu ringde hon nyss och hade pratat med han. Tror du det blir av?! NEJ..........! Bara för att pappa blir sur och mamma våga inte trotsa det........................

Så nu har jag bestämt mig för att fara själv efter sommarn, vare sig dom vill eller inte!




Kommentarer
Postat av: Johanna

DU SKA FÖLJA MED MIG I VECKAN GUMMAN :D :D eller nästa (A)

2010-08-03 @ 03:28:14
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0