Söndag

35 grader varmt i Jims rum... stekhett med andra ord...

Jim väckte oss halv 7 då man inte ens hade hunnit somna typ.. Var vaken ett tag och chillade, och dom jävlades.. Sen somnade dom om och då sov jag kanske en timme innan jag tänkte att FAN jag vill hem... Var så less på den där värmen och den där fotöljen vid namn Bettan...

Så med den dåliga teckningen som är i Fårträsk tog jag mig hem efter 3 timmars letande efter skjuts. Fick då sedan skjuts av Jims föräldrar som skulle till Malå!

nice!

När jag kom hem städade jag rummet
för att imponera på mamma och pappa! Sen blev det sömn, och efter kanske en timme väckte Linn mig, men jag trodde att det var måndag och att jag skulle upp och jobba, så gissa om det var en lättnad när jag kom upp i köket och dom satt och åt middag?!

Har övningskört idag även, och brännt en skiva med fet musik som jag kan lyssna på när jag jobbar!

Nu blir det snart film med Hanna och Linn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0