Seg natt..

Har haft svårt att sova ikväll... tänkte alldeles för mycket och sen var det även en mygga i mitt rum som ekade genom hela rummet... Plus att jag gick och la mig typ klockan fem och därmed passerat småtimmarna så jag var inte trött längre...

Varför är jag vaken såhär länge?! Jo, det finns en viss anledning...

Men nu måste jag börja vända tillbaka dygnet lite, trots att det är stadsfesten nu i helgen.. Men jag börjar faktiskt jobba på måndag...

Nu ska jag städa mitt rum och packa, sen blir det att spendera sista timmen med Linn och Frida. Vi ska se film! Efter det åker jag buss till stan och så får vi se vad som händer ikväll!

Bjuder på bilder från en kväll i Hannas husvagn:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0