Lördag - Fåris

Som jag skrev så blev det att fara till Fåris igår!

När jag kom hem och hade jobbat sov jag en stund sen pratade jag med Viktor om vad han skulle göra ikväll, och han skulle va i Fårträsk med Jim. En timme senare rullade vi ditåt i Ragnars blåa skåpbil..

När vi kom fram satt vi och drog gammfuse historier för varandra, sen for vi ut och klättra på nå feta dinosaurieägg (höbalar) på ängen!

Sen fick jag idén att vi skulle bada, så då vare bara att fara in till Malå med Tony som körde! Först en sväng på statoil, sen upp till Viktor där dagens roligaste hände just när vi skulle fara igen x) Hanna satt bakom Jim i bilen, och stack ut huvudet och sa: Jim, kolla i backspegeln!

Strax därefter gjorde Viktor samma sak, som satt bakom Tony, men Viktor tänkte steget kortare än vad han borde ha gjort och hans keps flög åt helvete!

Vi sket i den och for till mig och hämtade badkläder osv, sen sörjde Hanna så mycket över Viktors keps, så då körde vi och hämtade den som låg platt på asfalten!

Efter det blev det Släppen nästa! Bara jag och Jim badade och det var svinigt jävla kallt, men nu är det gjort, Årets FÖRSTA dopp! Natten den 17 juli!? bättre sent än aldrig..

Efter att vi hade badat körde vi hem till Fårträsk igen och kvar över natten blev jag, Jim och Viktor!

Bilder från kvällen:


Viktor och Jim


Snyggjävla Hanna Norén!


Skulle hålla för dubbelhakorna..


Jim


Järngänget


För er som inte redan vet, så är min rygg helt fucked up..
Har "knutar" överallt och inte lite heller,
så igår skulle vi försöka fixa till det genom att knäcka ryggen på detta vis..
Tror det blev sämre...


Mot stranden..


Badkrukorna Tony och Viktor..


Jim och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0