Jobb!

Har inte lika ont  i ryggen idag, men det kan nog bro på att jag bytte mellan värmekudden och spikmattan hela dagen igår! + att jag har knarkat Ipren hela dagen också!

I morse var det tänkt att jag, Hanna och Linn skulle gå Lindenäs halv åtta, alltså innan jag började jobba! Rundan är väl ungefär 7 kilometer hemifrån mig. Så klockan kvart över sju vaknade jag av att Hanna hade pratat med Linn och det visade sig att ingen av oss orkade... Vad tänkte vi med egentligen?!

Jobbet har i alla fall gått framåt idag. Har hittat lite olika saker att roa mig med när det inte är nå folk så det ska gå lite fortare. Sen kom Linn förbi en sväng också och frågade om vi kunde se film även ikväll, så hon skulle prata med Hanna också. Då får vi se om det blir av! Men det tror jag nog!

Jag måste i alla fall gå upp till Viktor och hämta skottkärran, som dom aldrig annars kommer att lämna tillbaka.. Så är det när man har värdelösa kompisar (A) Nämen dom är fan bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0