fuuuuuuuuck

Så jävla ont jag har haft i ryggen idag! Kände både när jag vaknade, och så på jobbet då det bara blev värre och värre. Det är i mitten på ryggen och känns som om jag spänner ryggen allt vad jag har hela tiden och tillslut får jag jätteont... Började komma fram mot magen/bröstkorgen också...

Jag har ju haft ont i ryggen förr, men aldrig såhär ont... Höll seriöst på att börja gråta av smärta, men eftersom att jag var på jobbet var det bara att bita ihop^^

Kristina kom i alla fall med ipren vid tre och har tagit tre stycken sen då^^ Känns lite bättre nu, efter att jag har legat på spikmattan typ en timme också x)

Nu komer Hanna så ska vara med hon och Linn ikväll!

måste duscha.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0