Vilket jävla straff!

Vaknade fem i morse för att hinna med bussen till Skellefteå och eftersom vi började 9 och inte 12 var jag tvungen att ta tidigaste bussen... seeeegt!
+ förkylning på de så allt är ju på topp nu! Kommer somna tidigt idag hoppas jag!

Jag och Hanna har bildat klubb, hon kommer va lika trött som jag idag. Jag anar att hon va uppe länge igår och spelade men jag vet inte hennes anledning.

Måste ta nå bilder med inspiration av dikter innan imorn, som ja säkert kommer glömma.. Sen måste ja köpa en piercing till Kim och två linnen till Hanna också! Men jag har veckan på mig!

På skolan blir det coop men Bea, förhoppningsvis. Jag har inte fråga om hon vill följa än men ja hoppas. Jag gilla coop, de är typ hemtrevligt :]

Sen blir det hem och sova, äta, sitta vid datorn, va me Linus och se Paradis :)
Ja vet inte om de blir fotokurs eller träning ikväll också, får se vad som hinns med osv!
Men jag och Bea ska iaf börja treeeena :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0