Trallalla

Snacka soft helg, eller vad?

Fredag: Såg film hos Jerry, som jag redan ha sagt...?

Lördag: Jobbade.. Sen for jag, Hanna, KG och Viktor ut och körde skoter.. Notera att det var 25- ute.. Men tacka gud för att det finns något som heter kläder! Var typ packad med allt som fanns i min garderob så man kunde inte röra en fena.. Typ rullade fram, som vanligt...
Vi körde först till ishallen och såg litte hockey.. Sen skulle vi köra och säga hej till Jim i Fårträsk, som i vanliga fall tar en kvart... Men det hade snöat, och ingen hade kört innan oss... Så ja... Det blev som det blev, om man säger så.. Sex fastkörningar totalt, och en gång då skotern VÄGRA starta, så då vänta vi ett tag mitt ute i ingenstans.. De löste sig tillslut... Väl hemma hos Jim värmde vi oss sen körde vi hem igen... Det tog typ 2 timmar och skulle ha tagit en 30 minuter i vanliga fall^^

Lördag kväll blev det skräckfilmsmaraton hos Jerry med Hanna, KG, Viktor, Daniel, Jim, Emil och Rikard... Slutade typ med att vi snurrade runt på golvet och dansade... La mej typ 7 på morronen, Not good....

Söndag: Vaknade upp hos Jerry halv 2, då Viktor ringde och sa att ja skulle sätta nån fart på Formulan och komma ut och köra skoter med han, KG och Hanna. So I did! Det var kallt ute och åvanivatten i sinne.. x) Jag och Hanna satt för övrigt mitt ute på en is och väntade i ett x antal minuter.. Vad väntade vi på?
HAHA... Nu sitter jag hemma hos KG med Viktor och Hanna. Har just sett Bruce den allsmäktige.. Ska snart hem och sova!

Tagga upp för att hinna med bussen klockan 05.00.....
Denna vecka kommer suga röv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0